Saturday, December 6, 2014

Di rompak...

     Anak-anak dah tidur jadi adalah masa aku berblogger...

     Semalam mak menghubungi aku dan memberitahu aku berita yang agak mengejutkan. Rumah mak long aku disamun pada awal subuh.  Mujur mereka semua selamat. rumah mak long dimasuki 3 orang perompak yang menutup muka mereka dengan T-shirt. Setan-setan ini bersenjatakan pisau dan kapak. Kebetulan ucu pun tidur di rumah maklong. Habis duit, telefon bimbit dan barang kemas dirampas. Percayalah mungkin di dunia kau selamat di akhirat tidak. daripada tutur kata si ketua setan memang sah orang Melayu kita dibantu 2 warga asing.

     Tapi yang kelakarnya makcik aku kata mereka macam baru buat kerja merompak...siap termuramah orang dalam rumah makcik aku. kejadian ini pertama kali berlaku ke atas makcik aku.. semoga mereka sekeluarga tabah , mungkin ada rezeki lain yang akan datang kepada mereka...

No comments:

Post a Comment